و دلیل تویی...

متن مرتبط با «درهیچ» در سایت و دلیل تویی... نوشته شده است

درهیچ جای شهر نشانم نبود و نیست...

  • نیلوبلاگ

    هم جا برای اینکه بمانم نبود و نیستهم موقع سفر چمدانم نبود و نیست پشت سرم شب سفر آبی نریخته اندیعنی که هیچ  کس نگرانم نبود و نیست  رفتم و سخت معتقدم عشق لقمه ای استکه هیچ وقت قدر دهانم نبود و نیست گفتند آفتاب تو در پشت ابرهاستابری درآسمان جهانم نبود و نیست  انگار هیچ وقت به دنیا نبوده امدرهیچ جای شهر نشانم نبود و نیست در دفتر همیشه نوِ خاطرات ِ منچیزی برای اینکه بخوانم نبود و نیست  قصدم نوشتن غزل است و نوشته هامحتی شبیه آن به گمانم نبود و نیست صادق فغانی بخوانید...

    ادامه مطلب