دلتنگم و دلگیر...

خرید بک لینک

بازنشر

دلتنگم و دلگیر، مگر ابر بهارم؟
کو چاره به جز اینکه در این گوشه ببارم؟

ای قایق توفانزده، ای دل! به چه امید
گفتی که تو را باز به دریا بسپارم؟

موجم که شنید از لب ساحل دم آخر:
برگرد، به غیر از تو کسی نیست کنارم

ابرم که بریدم دل از اعماق تهی تا
بر شانهات ای کوه کمی سر بگذارم

دلتنگم و دلگیر ولی چاره ندارم
جز اینکه تو را چون همگان دوست بدارم
مژگان عباسلو

و دلیل تویی......

ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت: 17:38

صفحه بندی