
بازنشر دلتنگم و دلگیر، مگر ابر بهارم؟کو چاره به جز اینکه در این گوشه ببارم؟ای قایق توفانزده، ای دل! به چه امیدگفتی که تو را باز به دریا بسپارم؟موجم که شنید از لب ساحل دم آخر:برگرد، به غیر از تو کسی نیست کنارمابرم که بریدم دل از اعماق تهی تابر شانهات ای کوه کمی سر بگذارمدلتنگم و دلگیر ولی چاره ندارمجز اینکه تو را چون همگان دوست بدارممژگان عباسلو بخوانید...
ادامه مطلب