و دلیل تویی...

متن مرتبط با «نبود» در سایت و دلیل تویی... نوشته شده است

درهیچ جای شهر نشانم نبود و نیست...

  • نیلوبلاگ

    هم جا برای اینکه بمانم نبود و نیستهم موقع سفر چمدانم نبود و نیست پشت سرم شب سفر آبی نریخته اندیعنی که هیچ  کس نگرانم نبود و نیست  رفتم و سخت معتقدم عشق لقمه ای استکه هیچ وقت قدر دهانم نبود و نیست گفتند آفتاب تو در پشت ابرهاستابری درآسمان جهانم نبود و نیست  انگار هیچ وقت به دنیا نبوده امدرهیچ جای شهر نشانم نبود و نیست در دفتر همیشه نوِ خاطرات ِ منچیزی برای اینکه بخوانم نبود و نیست  قصدم نوشتن غزل است و نوشته هامحتی شبیه آن به گمانم نبود و نیست صادق فغانی بخوانید...

    ادامه مطلب
  • به وقت نبودن...

  • نیلوبلاگ

    وقتی تو نباشیتمام دنیاپیش چشمم تاریک استحتی اگرخورشید را به سقف اتاقم بیاویزمحتی اگرتمام کرم های شب تاب رابه دیوار اتاقم بچسبانمحتی اگرتمام فانوس های دریایی رادر تاقچه ی اتاقم جای دهمباز همتاریکی... تاریکی... تاریکی...بی تو خوب می فهمم:"تاریکی" از ریشه ی "ترک" استاحسان نصری بخوانید...

    ادامه مطلب