و دلیل تویی...

خرید بک لینک

کلام تلخ ولی صادقانه را بپذیر

بهانه است؟ چه بهتر! بهانه را بپذیر

چو برده ای که امیدش به روز آزادی است

صبور باش و به تن تازیانه را بپذیر

پرنده بودن خود را مبر ز یاد ولی

کنون که در قفسی آب و دانه را بپذیر

نشاط عشق به رنج وجود می ارزید

ملال این سفر جاودانه را بپذیر

کسی برای ابد با کسی نمی ماند 

زمانه است رفیقا! زمانه را بپذیر

فاضل نظری

و دلیل تویی......

ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: جمعه 31 فروردين 1403 ساعت: 13:21

دلم گرفته از این برزخ زمستانی بیا که بر تن سردم غزل بپوشانی تمام پیکر من انجمادِ بهمن سرد چگونه ذوب شوم در دلت به آسانی همیشه در عطش واژههای ملتهبم ببار بر منِ تشنه ،  هوای بارانی !  کجای حادثه بودی ،  کجای قصهی من !که از تو زاده شده لحظههای طوفانیمن و شقایق و شب درد مشترک داریمشهود ِ وسوسه در بسترِ پریشانیتو فرق میکنی اما ،  شبیه آینهها پر از تبسم یاسی ، زلال و روحانی ببخش اجازه ندارم که عاشقت باشم منی که عاشقم و بیاشاره میدانی شبیه نبض ِ سراسیمه بیقرارِ توام تو بیخیال نشستی و شعر میخوانی ؟پروین نوروزی و دلیل تویی......ادامه مطلب

ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: يکشنبه 6 اسفند 1402 ساعت: 0:50

هنوز آن لب حیران کننده را داریدو چشم بی سروسامان کننده را داریهنوز شیطنتِ راندن از بهشت در آندو سیبِ عاصیِ شیطان کننده را دارینبند مویت را! خاطرِ دلم جمع استاگرچه زلف پریشان کننده را داریپریّ قصه ای و من عروسکی چوبیبیا که آن دمِ انسان کننده را داری!به نیشخند تو می میرم و نمی میرمکه نوشداروی درمان کننده را داریبه پای عشق تو می سوزم و نمی سوزمکه خنده های گلستان کننده را داریتو آتشی، تو هوایی، تو بوی آب و گِلیهمه عناصر ویران کننده را داری#مهدی_عابدی و دلیل تویی......ادامه مطلب

ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 6 اسفند 1402 ساعت: 0:50

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره میکند
پلکی نگاه بر منِ آواره میکند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامههای تو را پاره میکند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

و دلیل تویی......

ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1402 ساعت: 15:28

چمدان دست گرفتم که بگویی نروم؛ تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟؟؟؟

طرف دلتنگ همیشه ما بودیم...ایلهان برک

گفتم به خویش، دردِ مرا چاره میکند
پلکی نگاه بر منِ آواره میکند
از قاصدان سراغ گرفتم؛ گریستند!
گفتند: "نامههای تو را پاره میکند"
حسین دهلوی

زخم را پنهان کن حتی از خودت
جز نمک در مُشتِ دنیا هیچ نیست

و دلیل تویی......

ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 2 آذر 1402 ساعت: 20:42

صفحه بندی