نیمه...

خرید بک لینک

ایران- مراکش یه نیمه: مساوی

چقدر نفسگیر بود. اعصاب نداریمااا. انقد که توپ لو دادن. 

بچه ها فعلا مچکریم...

بعدا نوشت: لحظه ی آخر بردیم. بچه ها مچکریم. 

بازی خوب نبود. اما انتظاری هم نمیشه داشت. همین هم خیلیه. 

عادل میگه فقط با فوتبال به آرزوهامون میرسیم. جمله اش سنگین بود. 

اما چسبید. 

اگه اسپانیا پرتغال مساوی شه دست کم تا بازی دوم در صدر جدولیم. 🙄🙄

بعد از بعدا نوشت: اسپانیا و پرتغال در یک بازی خعلی نفسگیر سه سه مساوی شدن تا شادی امشب تکمیل شه. 

اگه خندوانه و رامبد و قرعه کشی ۴ تا ماشین و مهمونش شهاب مظفری و تیکه های خعلی خنده دار خنداننده شو رو هم بهش اضافه کنم شب جنجالی ای میشه. 

از خرداد چنین شبی بعیده. 

ذهن منفی بافم به ارامش قبل از طوفان تعبیرش میکنه.

حالا هر چی. گذشت و خاطره شد. 

تا فردا چی پیش بیاد. 

اگر ایتالیا از راه یافتن به جام جهانی بیست هجده واماند

-چون من که به جام جهانی چشمانت نرسیدم-

اما امیدوار تلاش خواهد کرد برای رسیدن به جام جهانی بیست بیست و دو 

-نه چون من که یک بار برای همیشه همه دوست داشتنم را در جام جهانی چشم های تو قمار کردم و ...... باختم-. 

و دلیل تویی......

ما را در سایت و دلیل تویی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 19:29

صفحه بندی